Nieuwe zaken vestigen zich in Schelle

maandag, 3 april, 2017

Twee nieuwe zaken op een paar dagen tijd in Schelle geopend.

Op de hoek van de Provinciale Steenweg met de Kattenberg opende enkele dagen geleden de Sushi-bar Sushi Town. Meteen bleek deze nieuwe handelsactiviteit aan te slaan. Op 2 april opende op de Provinciale Steenweg – naast de gemeentelijke basisschool en met de hoek van de De Keyserstraat –  ijssalon Scoop. Ook hier was het bezoekersaantal op deze eerste dag uitermate hoog! Een schot in de roos. Deze twee zaken brengen nieuw leven in het centrum en zorgen voor een aparte uitstraling.

Op zes maanden tijd openden er in onze gemeente vijf nieuwe zaken en start de renovatie van een andere zaak. Taverne Ravenstein wordt in een nieuw kleedje gestoken door de nieuwe uitbaters. Dit is super merkwaardig. Het versterkt het handelskarakter van onze gemeente. CD&V wenst de bestaande en de nieuwe zaken alle succes toe. Nieuwe zaken opstarten nemen is namelijk niet evident. Laat ons met z’n allen deze nieuwe initiatieven volmondig steunen.

Blijkbaar is Schelle “hot” want er dienen zich nog nieuwe geïnteresseerden aan, voor een nieuwe zaak in Schelle. CD&V-Schelle juicht deze evolutie toe!