Vrijdag 18 januari hielden wij van CD&V Schelle weer onze nieuwjaarsreceptie.  Dit jaarlijks terugkerende evenement ging deze keer door in de Mouterij en wij mochten weer rekenen op de talrijke aanwezigheid van vele leden van binnen en buiten de gemeente.

Ook dit jaar mochten we weer meerdere extra gasten verwelkomen.  CD&V sprekers Koen Van Den Heuvel, Nahima Lanjri, Dirk De Kort en Griet Smaers vertelden ons, in een geanimeerd gesprek met onze voorzitter Eddy Wouters, met veel bezieling over hun verwezenlijkingen en doelen binnen de partij.

Deze avond was natuurlijk ineens ook de perfecte gelegenheid om nog eens iedereen in de bloemetjes te zetten die zich voor de voorbije gemeenteraadsverkiezingen kandidaat gesteld hadden en zich in de drukke voorafgaande periode voor 120% gegeven hadden.  Bij deze wensen wij ons zeker ook nog eens extra te bedanken voor het vele werk dat steeds weer verzet wordt door alle leden die liever niet in de spotlights staan, maar achter de schermen hun steentje bijdragen en zorgen dat alles op rolletjes verloopt.

Het was in elk geval weer een heel gezellige avond, met de nodige natjes en droogjes, veel animo, fijne gesprekken en hartelijk weerzien van alle aanwezigen.

Dat 2019 voor iedereen een heel mooi jaar mag worden, met een goede gezondheid, veel liefde, niet te veel kopzorgen en dat we jullie in 2020 allemaal opnieuw mogen begroeten.

Gelukkig nieuwjaar !

Lees de reacties ()